Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Deze lag al een tijdje te wachten, ik was er nog niet zo tevreden over, een beetje kaal ofzo, maar later bedacht ik dat het toch wel makkelijk is om zo een kaart eens voor een man te gebruiken, vaak is dat met plaatjes en wat stoere mallen, maar het laatste heb ik niet dus is dit een mooi alternatief.

Ik heb de vier hoeken (SHAPEABILITIES BOTANICAL SWIRLS AND ACCENTS S5-146 ) op een frame geplakt en dat in de opening van de kaart geplakt, was wel een gepriegel, maar goed het is gelukt,het label in het midden is NESTABILITIES LABELS FOUR S4-19 vastgemaakt met een lint





3 opmerkingen:

Grietje Jansen zei

Hij is best mooi hoor, hoeft niet meer op.

Grietje

Anja v K@@rten zei

Supersssssssssssss,
Precies goed zo!
Creatieve groetjes, Anja

marleen zei

Wat een prachtige kaart
Groetjes Marleen