Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Spelbinder

Wat gaat het goed met de tweeling, ze zijn weer op hun geboortegewicht, ze moeten nog wel heel veel groeien maar ze doen het zo goed! Ze zijn uiteraard nog wel in het ziekenhuis, samen met hun moeder, daar krijgen ze heerlijk de moedermelk van, heel belangrijk, vandaar dat ik nog steeds voor de twee andere kinderen zorg.

Tussen alle bedrijven door kan ik het toch niet laten om weer wat te maken. Het is ook zo heerlijk om te ontspannen en lekker bezig te zijn met een kaartje.

Met deze mallen kun je zoveel kanten op, ze zijn allemaal van Spelbinder m.u.v. de swirl, die is van Memorybox.




4 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Tini.Groetjes Joke

Tineke van der Linden zei

Fijn dat de tweeling alweer op hun geboortegewicht is. Nu nog flink aankomen...
Ondanks de drukte bij je heb je weer heerlijk zitten freubelen. Prachtige kaartjes!
Groetjes Tineke

Marcelle v.d Ven zei

Knap dat je er tijd voor hebt, ook wel even lekker denk ik.een schattig kaartje weer.
Gr. Marcelle

Kay zei

Just so beautiful.