Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Dierenmeisje

Tussen de bedrijven door heb ik toch nog tijd gevonden om wat te maken, de rust is weer een beetje teruggekeerd, de kinderen logeren hier nog totdat hun moeder naar huis mag uit het ziekenhuis met de tweeling, dan zullen ze weer naar huis gaan. De kapsalon houden we ook draaiende, en ik wil echt om de dag naar de tweeling toe met de kinderen, dus het is iets meer plannen dan vroeger, maar dat gaat me goed af.

Een tijdje geleden kwam ik dit plaatje tegen, de kleuren spraken me erg aan, ik heb er deze kaart mee gemaakt, weer eentje voor de voorraad want daar ben ik ver doorheen.



2 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Allereerst gefeliciteerd met je kleinkinderen,( ik lees het nu pas).
Wat een beeldschoon kaartje, het plaatje is inderdaad schattig in mooie kleuren.

groetjes van Ank

Trijntje zei

Prachtige kaart Tiny. Groeten Trijntje