Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Trouwkaart




Onlangs is ons nichtje getrouwd in India, maar ze wilde voor de familie hier het nog een keer overdoen, we hadden al een trouwfoto, dus daar heb ik mijn kaart mee gemaakt. Het is een stralend paar! Wel even wennen hoor, een man uit het buitenland, mijn Engels is ook niet zo geweldig, dus ik heb er niet zoveel mee gedeeld, maar voor ons nichtje was het heel fijn om hem voor te stellen aan de familie.
Ik heb de harten van Cheery Lyn er weer eens voor gebruikt, ik blijf hem heel mooi vinden, maar wat is het een akelig ding om te snijden, mijn Ebosser liep er vast door, ze zijn gewoon net te dik, deze zal ik voortaan gewoon met mijn big shot uit moeten stanzen!
De ringen zijn van MD creatables, daar heb ik wat plaksteentjes opgeplakt (net echt), verder nog wat swirls en bloemetjes gebruikt.

3 opmerkingen:

alita zei

Hoi Tini,

wat een prachtige kaart heb je gemaakt, zullen ze wel heel blij mee zijn geweest,

gr.alita

gré zei

super mooi

groetjes gré

gré zei

super mooi

groetjes gré