Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Bijna vakantie!

Morgen de laatste werkdag in de kapsalon dit jaar, de kerstpakketten zijn klaar gemaakt, voorlopig de laatste kerstkaart gemaakt(denk ik) en dan heerlijk 2 weken vakantie! Hopen dat we niet al te winterse temperaturen hebben want dan is mijn man weer de klos, maar goed dat hoort er bij.

Dit keer een kaart in één kleur, het is een beetje glanzend papier en dat is zo mooi om daar een effen kaart mee te maken, alle details zijn dan beter zichtbaar. Ik heb voor de achtergrond een embossingfolder A4 formaat gebruikt, was toch even proberen, deze zijn tweezijdig en past dus niet net zoals de andere folders tussen de normale platen die we daar voor gebruiken, moest even vogelen, maar het is gelukt, hij is wel heel mooi!Met daarop de Nestabilitie Label Eight S5-148 met daarop tweemaal de Die D=Lites Gilded Gate S3-201, en daarop een label Shapebilitie Fancy tags Two S5-030.

3 opmerkingen:

gré zei

heel mooi

groetjes gré

Anneke klerks zei

wat een mooie!!!
heel mooi gedaan
liefs anneke

Anja v K@@rten zei

Prachtig en hèèèèèèèl sjiekies hoor!
Groetjes, Anja