Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Winters tafereeltje

Lekker knutselweekend gehad, het weer werkt wat dat betreft mee! Ik vind het dan heerlijk om lekker achter mijn spullen te kruipen en weer iets te laten ontstaan, deze had ik eigenlijk al een tijdje geleden gemaakt, het is nog een oud plaatje, soms geeft dat weer wat inspiratie, de creatables die ik gebruikt heb zijn allemaal van een ander, dat is makkelijk hé? Vaak gebruik je deze niet zo dikwijls en dan is het handig om ze even te lenen van iemand.

4 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Schitterend kaartje geworden, en ja
lekker is dat hè als het buiten guur
is en je binnen lekker kan knutselen ☺
Liefs van Erica ☼

Richtsje zei

Volgens mij moet het jouw wel redelijk gaan lukken om de kerstkaarten op tijd af te krijgen Tini! Je gaat als een speer, zo zie ik even niet op blogs en staan er weer een aantal juweeltjes van kaarten bij je te pronken! Schitterende kaarten, deze is ook weer heel erg leuk geworden!

Groetjes Richtje

Tineke van der Linden zei

Wauw, wat ga je snel... Deze is ook weer prachtig.
Groetjes Tineke

Joke de Wit zei

Prachtig Tiny ik werk ook graag met de mallen van MD.Groetjes Joke