Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Weer een raam

Wat zijn het donkere dagen! Het komt wel heel goed uit dat ik deze week vakantie heb, zo kan ik heel veel doen, het is gewoon geen weer om er op uit te gaan. Een tijdje geleden hebben we nieuw papier besteld bij Hobbykarton, dit zijn vellen van 30,5 x 30,5, het is canvaskarton, wat is dat geweldig karton, en super goedkoop, een aanrader hoor, het linnenpapier kan je ook allemaal in die maat krijgen, echt de moeite waard om eens een kijkje te nemen, deze kaart heb ik met het canvas gemaakt, dit is er echter alleen in wit.
Voor de verandering, wit met brons, weer een hele mooie combinatie vind ik, het raam heb ik van Tineke gekregen, ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

2 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Dit is ook weer een hele leuke ☺
Liefss Erica ☼

Willie zei

Heel mooi Tiny.

Je vroeg in vorige post over de
A-4 mallen,volgens mij kun je ze door het midden knippen/snijden dan passen ze wel in je big-shot

veel succes

groetjes Willie