Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Kaarsen

Deze mal die ik gebruikt heb is van Memorybox, volgens mij is hij net nieuw, hij is wel mooi maar heel dunnetjes, ik heb de opene delen opgevuld met andere kleuren, dit op een Ovale creatable van Anja, de ondergrond is geembost met een mal van de boekenvoordeel, ik vind die zo mooi, ik zou graag nog eens meer van deze embossingfolders willen hebben, maar die zijn er helaas alleen in A4 formaat en dat past niet in mijn Big Shot, of heeft iemand anders nog ideeën waar er verkocht worden?

2 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Zijn leuke mallen hoor die van
memory box, zeker fijn, maar wel
heel mooi en scherp. Je kaartje
is ook weer top.
Een gezellige (knutsel) week ☺
Liefsss Erica ☼

Joke de Wit zei

Prachtig Tiny heel mooi gemaakt.Groetjes Joke