Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Vogeltje

Ik zag weer een mooi knipvel liggen van Mattie de Bruijne, die zij altijd zo mooi, ik ben dan toch weer aan het knippen gegaan en in 3 d gemaakt, weer een een wat oudere creatable erbij genomen met wat nieuwe en het is toch weer leuk geworden. Dit zijn de gebruikte materialen:


Lr0129 Creatable ;
Cr1245 Craftable;
Cr1257 Craftable;
6002-0136 Joy! Crafts;
Maja Design papier
6002/0139 Vintage Flourishes

9 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Hij is mooi Tini.Groetjes Joke

Anneke klerks zei

prachtig wat heb je die mallen mooi gebruikt
liefs anneke

Hennie Kloppenburg zei

Prachtig, zo mooi zoals de slee bijna doorloopt in de swirl!
groetjes, Hennie

Lia zei

Schitterende kaart heb je weer gemaakt,
groetjes Lia

gré zei

hele mooie kaart geworden

groetjes gré

Tineke van der Linden zei

Schitterende kaart Tini! Ik ben ook altijd weg van de plaatjes van Mattie.
Groetjes Tineke

Ans S. zei

Prachtig winterskaartje.

Groetjes Ans

Cobie zei

Het is een schitterende kaart.

Groetjes Cobie

krea2day Cynthia zei

Hallo Tini

Wat een beeldige kaart heb je gemaakt heel mooi hoor !!

Groetjes Cynthia