Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Ronde kaart

Dit keer heb ik eens een ronde kaart gemaakt met een staandertje, dit heb ik net nieuw, maar het valt me een beetje tegen, de kaart staat ontzettend recht, deze heeft zo de neiging om voorover te vallen, een beetje schuiner vind ik altijd mooier, maar goed het is niet anders.
Het malletje mocht ik weer gebruiken van mijn schoonzus, die krijgt dit binnenkort voor haar verjaardag van mij(dit wist ze al)niet echt een verassing meer maar ik vind het ook niet leuk als ze iets dubbel krijgt, dus doen we het een beetje in overleg.
Verder valt er niet zoveel over te vertellen dacht ik zo,we gaan nog even door met de kerstkaarten, nog steeds inspiratie dus......

2 opmerkingen:

gré zei

hele leuke kerst kaart

groetjes gré

Tineke van der Linden zei

Alweer zo'n mooie kaart! De vorige kerstkaarten vind ik ook prachtig.
Jammer dat je niet echt tevreden bent over het standaardje. Ik heb deze niet dus heb geen ervaring ermee.
Groetjes Tineke