Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Boekkaart

Eindelijk heb ik weer eens iets af, het wil op dit moment gewoon niet lukken, ik kom er maar niet toe om iets te doen, nu ben ik half ziek, maar ja ik kan toch ook niet steeds op de bank hangen, dus dat toch maar aan de slag gegaan.

Dit keer weer een een boekkaart gemaakt, er komen weer heel veel verjaardagen, en dan is het altijd leuk om zoiets te geven.


Hieronder de gebruikte materialen,het papier is van de Action

15 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Echt een mooie boekkaart heb je
gemaakt, leuk om te maken hè.
Het papier can Studio Light blijft
ook altijd leuk :)
Beterschap, hoop dat je snel weer
de oude bent !

Lieve groetjessss Erica xox
Een fijn (knutsel/carnaval) weekend :)

jolanda zei

mooie boekkaart

Richtsje zei

Ziet er weer prachtig uit Tini! Leuk zo met dit papier en ja, de boekkaart is altijd een cadeautje op zich! En als dit er dan ook nog zo mooi uitziet...helemaal top! Vervelend dat je ziek bent, beterschap!

Groetjes Richtje

gré zei

super mooi kaartje

en beterschap

groetjes gré

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooie boekkaart Tini.
Echt schitterend.
Heel veel beterschap gewenst.

Gr Leny Hempen

marja zei

Wat een prachtige boek kaart weer Tini, een beauty!
Beterschap!

Lieve groetjes Marja.

Ans Gilbert zei

Hoi Tiny,

Je boekkaartje is heel mooi geworden, een hele klus lijkt me..maar je hebt eer van je werk..

Liefs van Ans

Ans Gilbert zei

Hoi Tiny,

Je boekkaartje is heel mooi geworden, een hele klus lijkt me..maar je hebt eer van je werk..

Liefs van Ans

janet zei


Mooi gemaakt tini, wat pak jij het tegenwoordig professioneel aan met de foto's van je gebruikte materialen, leuk!
beterschap verder, het is hier ook een beetje halen en brengen.
dat hartje was inderdaad zoals ik ze met de kerst ook had gemaakt, waren pakketjes voor zeephangers van de Action!
groetjes van janet

Riet zei

wowww Tini,wat heb je dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Joke de Wit zei

Prachtig Tiny,heel mooi gemaakt.Groetjes Joke

Nellie zei

Een super mooie boekkaartheb je gemaakt en is zeker leuk om te maken.
Lieve groetjes Nellie

Tineke van der Linden zei

Allereerst wens ik heel veel beterschap!
Wat prachtig is je boekkaart Tini! Leuk om zoiets kado te krijgen.
Groetjes Tineke

Frosien zei

Wat een prachtige boekkaart, leuk afgewerkt hoor! Groetjes Frosien

Marcelle v.d Ven zei

Leuk weer je boekkaart en leuke foto's van ari en stefan, behaaglijker als hier.
Gr marcelle