Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Rudi en Heidi

Afgelopen vrijdag is er een nichtje van me getrouwd, en omdat we daar op receptie gingen heb ik een geldenvelopje gemaakt en daar iets in gedaan, ik heb weer eens het Tilda papier voor de dag gehaald, daar heb je verder geen afbeelding voor nodig, het papier is op zich al heel mooi, ik heb in het gebloemde label hun namen en trouwdatum geprint, even een precies werkje maar het is gelukt, zo zit er gelijk een persoonlijk tintje aan. Ik heb meerdere foto's gemaakt om het een beetje te kunnen laten zien.

17 opmerkingen:

Henriëtte zei

Dat ziet er prachtig uit. Papier ook ook heel erg mooi hiervoor.

Groetjes Henriëtte

Joke de Wit zei

Die is mooi Tiny heel leuk gemaakt en de tekst is goed gelukt op de kaart.Groetjes Joke

Antoinette Voorn zei

Gave kaart en heel mooiiiii papier!

Gr Antoinette

Lia zei

Schitterend zeker met dit mooie papier,
groetjes Lia

Frosien zei

Heel erg mooi, prachtig gedaan met dit mooie Tilda Papier. Groetjes Frosien

Plony zei

Dit is schitterend zeg, ik heb hem opgeslagen om te onthouden want dit komt nog wel eens van pas. Supers!!!
Lieve groetjes, Plony.

gré zei

heel mooi gedaan

groetjes gré

Kaartenkraam zei

Beeldschoon romantisch envelopje, echt iets voor een bruiloft!

groetjes van Ank

Richtsje zei

Heel mooi Tinie, deze zal ik ook wel eens van je gaan "liften" denk ik zo! En lief dat je dit zo uitgebreid met ons deelt, dank je wel! Gaaf papier en je details zijn prachtig!

Groetjes Richtje

Erica ♥ zei

Wat een prachtig model kaart, heb je
die uit je hoofd gemaakt of heb je
er een patroon van ?

Ik vind het papier idd erg mooi,
je kan er lekker mee combineren, je
hebt er een mooie cadeau enveloppe
van gemaakt, super !

Fijne knutselweek gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ¤

janet zei

heel mooi tini! tildapapier blijft gewoon mooi, tijdloos!
groetjes van janet

Diny zei

Wat heb je dat mooi gemaakt!
Het papier is ook heel erg mooi.

Liefs Diny

Marlies zei

Een hele mooie chique creatie en wat een mooi papier! Heel erg mooi! groetjes, Marlies

Tineke van der Linden zei

Dat is een schitterende geldenvelop Tini! En zo persoonlijk door de namen en trouwdatum erop.
Ook het babykaartje vind ik erg schattig.
Groetjes Tineke

Ans Gilbert zei

Hoi Tni,
Wat supermooi is je geldenvelop, mooie mal zit er op..leuke details..

Liefs van Ans

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Tini.
Je anderen creaties heb je ook prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Marcelle v.d Ven zei

Wat n leuk envelopje zeg, waar heb je dat vandaan, ik heb binnenkort wat verjaardagen zou je dat patroontje eens naar me op willen sturen. Je hebt weer schattige kaartjes gemaakt.
Gr Marcelle