Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

"Er is Post"

Vandaag viel bij iedereen het blaadje van Post Nl in de bus "Er is Post". Ik heb een tijdje geleden samen met Cobie een interview gehad, we staat er allebei in met een stukje! Ik ben er best een beetje trots op, waarom ze ons uitgekozen hebben, ik heb geen flauw idee, maar goed ik krijg heel veel leuke reacties, dus dit wilde ik toch even delen met jullie. Dus als je het nog niet doorgebladerd hebt, kijk er even in.

13 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Tini,
Ik heb het stukje net even gelezen ☺☺☺. Toch staan er nog geen 150 kaartjes op je blog dit jaar.
Enneh.....jij hebt het over Corrie. In het boekje staat Cobie.....met zo'n 600 kaartjes per jaar.
Een fijne zondag toegewenst.
Liefs Wilma

Ans Gilbert zei

Hoi Tini,

Erg leuk..ik zag het vanmiddag e dacht die ken ik...wat een eer..Cobie was ook al zo happy...
Heel superleuk voor jullie...

Liefs van Ans

Andrea zei

Heel leuk Tini,
maar ik heb nog geen blaadje in de bus gekregen hoor,
ben nu wel heel benieuwd naar je verhaal
groetjes andrea

janet zei

hoi tini, 'k heb het stukje gelezen, is wel hartstikke leuk he!
'k ben benieuwd of het je nog nieuwe volgers op gaat leveren.
groetjes van janet

Hannie Stoel zei

Superleuk dat je er in staat.
Ik las het bij Cobie dus gelijk het boekje erbij gepakt.

groetjes, Hannie

Ans S. zei

Wat superleuk voor je dat je met een stukje in PostNL staat, ik heb het net gelezen.

Groetjes Ans

Yvonne zei

Door het artikel in het boekje krijg je veel toeloop op je blog, leuk hoor! Geniet maar van die landsbekendheid, heel terecht met je prachtige kaarten, mooi blog, dus heel leuk voor je!
Groetjes van Yvon

alita zei

ben net op zoek gegaan naar er is post en ja het lag bij kees zijn post, gauw gekeken en wat leuk dat je daarin staat samen met cobie, dan ben je nu een bekende nederlander, leuk joh geniet er maar van,

groetjes alita

Cobie zei

Hoi Tini

Ik vind het erg leuk hoor, al die aandacht dat ben ik niet zo gewend, maar ik geniet er wel van hoor. Mijn familie en vrienden vonden het erg leuk. Via mijn blog, de mail, de telefoon, er komen overal reacties vandaan. Ook het bezoeksaantal op mijn blog is de laatste twee dagen veel meer als dat het anders is.

Groetjes Cobie

De Rommelpot zei

Hoi Tini,

Ik las het stukje in 'Er is Post' en heb je opgezocht.
Mooie creaties heb je gemaakt.
Ik ben gelijk volger van je geworden.
Kom ook maar eens langs in Friesland.

Groetjes Sippie.

Elly zei

Erg leuk hoor Tini!!!. Ik had een paar maanden geleden ook mail van PostNl maar ik denk dat ik het verkeerd heb begrepen...de dame schreef dat ze een intervieuw wilde en een stukje wilde schrijven en dat op MIJN blog plaatsen !? Ik snapte de bedoeling er niet helemaal van , dus heb ervoor bedankt.Maar ik vind het voor jou super leuk. Ik ben het boekje speciaal weer uit de papierbak wezen vissen om effe te lezen :-)


groetjes, Elly

Creahannie zei

Ja hoor ik heb het gezien én gelezen,echt tof voor je.Je maakt ook schitterende kaarten.
Groetjes Hannie

Anoniem zei

hallo Tini,

Ben op je blog terecht gekomen door het Post boekje. Geweldig toch dat onze knutselhobby in het zonlicht wordt gezet!

Groetjes en knutsel ze Yvonne