Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Een Meisje

Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie reacties op mijn eerste post na de zomer, leuk dat jullie het waarderen dat ik er weer ben! Ik zal helaas niet veel reacties bij jullie achterlaten, ik ben volop bezig om op de verdieping een grote slaapkamer met inloop badkamer te maken, dat is een hele klus, uiteraard zal mijn man de grootste klussen op zich nemen, maar goed heel veel hand en spandiensten kan ik natuurlijk doen, we hebben afgelopen week heel de slaapkamer van onze zoon gestript, en nog wat dingen van hem opgeruimd, telkens als ik weer iets van hem weg moet doen is het weer zo verschrikkelijk moeilijk, maar zo langzamerhand lukt het wel een beetje, nu is zijn kamer bijna niet meer herkenbaar, ook wel moeilijk maar ik wil straks niet het gevoel hebben dat ik op zijn kamer slaap. Nu even over mijn kaartje: Dit babykaartje had ik van de zomer al gemaakt, maar nog niet op mijn blog gezet, weer eentje voor de voorraad babykaarten, er komen weer baby's aan. Nu ga ik toch echt meer kerstkaarten maken anders gaat het niet lukken om ze allemaal een zelfgemaakte kaart te sturen!

5 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Een schattige babykaart!
Fijn dat jullie zo aan het klussen zijn. Een hele moeilijke stap voor je maar wel knap van je.
Succes ermee!
Groetjes Tineke

Noriko zei

Hoi Tiny, fijn weer even wat van je te vernemen.
Maar heel begrijplijk dat je nu met andere dingen bezig bent.
Knap van je dat je doorzet.
Als alles straks klaar is mogen jullie trots zijn op wat jullie hebben gepresteerd.
Je kaart is heel mooi gemaakt.
Leuk met alle mallen zo op elkaar.
Succes verder met verbouwen en hoop je snel weer terug te zien in blogland.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Riet zei

Wowww Tini,wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt.
Lieverd wat heb ik grote bewondering voor je,dat je dit doet.
Weet dat het vreselijk veel pijn doet.
Maar jij heb straks iets moois waar je ook van kan genieten.
En hem draag je elke minuut met je mee.
Hou je taai lieverd.
Heel veel sterkte en kracht.

Liefs knuf Riet.xx

Lenie Hempen zei

Heb heel veel bewondering voor Jullie Tini.
Dit zal niet makkelijk zijn,veel sterkte met de verbouwing.
Je kaartje is een pracht.
Echt schitterend mooi.

Gr Leny Hempen

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een schattig babykaartje.
ik wens je veel kracht toe bij deze verbouwing, wat moet dit moeilijk zijn voor jullie, heel veel sterkte.

groetjes jolande