Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Liza

Wat is het heerlijk achter het glas in het zonnetje, maar als je buiten komt is het wel even anders, het is hier nog -6, vandaag even niet schaatsen, ben gisteren 3 x geweest, tot ik gisteravond met mijn kleindochter onderuit ging, nu even een beetje stijf, maar het blijft nog vriezen dus morgen gaan we weer. Er is weer een baby geboren, mijn vriendin is Oma geworden van Liza, dus dit kaartje ga ik naar haar dochter toesturen. Het plaatje is van Anne Geddis, het papier is van MD, van heel lang geleden, de rest spreekt voor zich. Ik ga nu zo een oerlelijke weekkalender oppimpen, ik vind ze zo handig maar ze zijn zo lelijk in mijn interieur, dus het volgende is heel wat anders, hoop ik ook vandaag nog af te hebben! Fijne dag verder. Groetjes Tini

12 opmerkingen:

Elly zei

Wat een heerlijk romantisch , nostalgisch kaartje Tini. Prachtig!

groetjes, Elly

Corrie zei

Ohhh wat een mooi en romantisch kaartje is dit Tini
Groetjes Corrie

Cobie zei

Wat een schattige kaartje, Tini !!

Groetjes Cobie

Riet zei

Wowwww Tini,Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Lena zei

Hallo Tini.
Je kaart is erg mooi, ook de binnen ziet er prachtig uit.
Groetjes Lena

Marcelle v.d Ven zei

Leuk zo ie je dat nostalgisch niet altijd met soort bruin gemaakt hoeft te worden, schattig hoor, succes met je stijfheid.
Gr Marcelle

Tineke van der Linden zei

Wat schattig is het babykaartje!!! Leuk gedaan.
Hoop dat je morgen minder stijf bent zodat je weer het ijs op kunt.
Groetjes Tineke

JOKE zei

Wat een juweeltje!!!! Héél bijzonder gemaakt!!!
Het lieve straalt er aan alle kanten vanaf...
Liefs Joke

janet zei

is weer een lief babykaartje tini, plaatje is ook leuk.
succes morgen op het ijs!
gr. janet

Plony zei

Aaaaachhhh wat lief, wat heb je dit prachtig gedaan zeg! Te gek!
Groetjes,Plony

Lenie Hempen zei

Deze kaart heeft niet veel woorden nodig Tiny.
Het is een SCHATJE.

Gr Leny Hempen

Ans S. zei

Wat een schattig babykaartje.

Groetjes Ans