Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Kaart met kleurtjes...

Weer aan de slag geweest met een patroontje wat ik tegen kwam, ik had dit al vaker gezien en dus nu maar eens gemaakt, goed voor al mijn papier, dit is van een papierblok (Patronenboek 5)van de Action, het is een blaadje met verschillende dessins erop, dit paste leuk bij dit patroon, de bloemetjes zijn van de kruitvat.
Ik ben er wel tevreden mee.
Anders ben ik nooit zo van de kleurtjes, maar dit is eens even iets anders.


19 opmerkingen:

Frosien zei

Wat een leuke kaart, met al die stansen, met kleuren en stansen kun je toch een mooi geheel maken. Mooi gedaan hoor! Groetjes Frosien

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat een mooie kaart, mooi papier en stanzen heb je gebruikt.

groetjes jolande

Adrie zei

Ik vind de kleuren heel erg mooi Tini , erg vrolijk net als je vorige kaart.Kunnen we wel gebruiken zo veel mooie kleuren met dit weer.
Groetjes Adrie

Hannie Stoel zei

Ziet er heel mooi uit Tini.
Hele mooie kleuren.

groetjes, Hannie

Tineke van der Linden zei

Een heerlijk fleurige kaart Tini! Lekker met dit sombere weer.. Prachtig met de verschillende stansen.
Groetjes Tineke

jans zei

heel mooi kaartje zijn ook mooie papier blokken heb ze ook heb je gezien dat ze weer nieuwe hebben ik dag van nmr 7 tot 12 als ik het goed heb grt jans

Wilma zei

Hallo Tini,
Het is een FLEURIGE kaart.....dus ga zo door ☺☺☺
Liefs Wilma

Noriko zei

Hoi Tini,

Je mag best tevreden zijn.
Hij ziet er erg gezellig.
Leuk model is het ook.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Kleurenfestijn zei

Ha Tini,

Mooie verjaardags kaart, ziet er goed uit.

groetjes Antoinette

Elly zei

Hoi Tini,

En of je tevreden mag zijn !! Je kaart is prachtig!! Ik ben ook niet zo van de kleur, maar in deze kleurtjes is ie top!!

groetjes, Elly

Marcelle v.d Ven zei

Hoi Tini,leuke kaart zeg, met die vrolijke kleurtjes, we gaan tenslotte weer richting lente, hopelijk.
Gr Marcelle

Kaartenkraam zei

Ik vind dit een prachtige kleurencombinatie en de kaart vind ik in zijn geheel ook erg mooi!

groetjes van Ank

Anoniem zei

Een heel mooi vrolijk kaartje Tini.
Dat kunnen we wel gebruiken met dit vreselijke slechte weer.
Sjonge sjonge wat heeft het hier gestormd en geregend.
Ik hoop dat het voorjaar maar snel begint.

Groetjes Jannie

Corrie zei

Wat een prachtige kleurrijke kaart Tini

Groetjes Corrie

Plony zei

Geweldige kaart hoor, heel mooi zo met die kleuren, een plaatje!
Groetjes Plony

Lenie Hempen zei

Wat een lief gekleurd kaartje Tiny.
Echt geweldig mooi.

Gr Leny Hempen

Cobie zei

Prachtige kaart, Tini !!

Groetjes Cobie

Marlies zei

Een hele mooie kaart in een leuke model en met prachtige stansen erop! Een super geheel! groetjes, Marlies

Riet zei

Deze is ook schitterend Tini.

Liefs Riet.