Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Tag in bag kaart

Deze kaart is gemaakt naar een voorbeeld van Marianne pepervrenden, e ris een tutorial van, maar met een vertaal programma valt het nog niet mee om het uit te zoeken, maar ik ben er uit gekomen.
Het papier is van de Aktion
de bloemetjes heb ik bij Adrie van Rooten vandaan, de vlinder stempel is er een van de Kruitvaten de andere van MD.
Verder allerlei takjes gebruikt.
Ik vond het een uitdaging om te doen.

Fijne dag veder.

Gr. Tini




10 opmerkingen:

Riet zei

Wat heb je dit toch weer prachtig gemaakt Tini,mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Noriko zei

Mooie kaart Tini.
Prachtig papier, mooi van kleur.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Tineke van der Linden zei

Je gaat lekker Tini.
Deze is ook alweer zo mooi!!
Groetjes Tineke

janet zei

hoi tini,
mooie kaart, ziet er best ingewikkeld uit!
je gaat als een speer, hoeveel moet je er nog?
gr. janet

Adrie zei

Moooooi Tini. En wat een prachtig papier.
Leuk met die tags , alles is prachtig afgewerkt.
Groetjes Adrie

Corrie zei

Wauwwww wat mooi Tini
Groetjes Corrie

Cobie zei

Schitterende kaart, Tini!!

Groetjes Cobie

Lenie Hempen zei

Wat een pracht van een kaart TINI.
Schitterend mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat ziet dat er prachtig uit, heel leuk model, prachtig papier, heel mooi de bloementoef.

groetjes jolande

Elly zei

Super mooi Tini, vooral met dit mooie papier!!

groetjes, Elly