Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Mercidoosjes kaart

Ik had dit een keer langs zien komen, ik vond het zo geinig, dus heb ik het ook gemaakt.
Het papier is van Pion,
de stempels zijn van Viva Decor.'borders and motives'
Cheery Lyn doily op de voorkant met een Nest. blossom, met daarop weer de kaarsjes van MD en de nodige takjes.
In de binnenkant heb ik de Spellbinders Twisted Metal Tags and Accents gebruikt.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.






12 opmerkingen:

jans zei

wau wat mooi en wat een mooie kleuren heb je gebruikt grt jans

Riet zei

Deze is echt schitterend,mooi dat papier,super afgewerkt.

Liefs Riet.

mieke zei

Mooi kaartje en dan het papier, geweldig !!!

Mieke

Lenie Hempen zei

Wat een prachtige Mercidoosjes kaart heb je gemaakt TINI.
Echt super lief en heel mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen.

Lia zei

Schitterend doosje en wat een prachtig papier is het toch,

groetjes Lia

Tineke van der Linden zei

Een prachtig doosje voor mercireepjes Tini!! Superleuk met de kaarsjes!!
Groetjes Tineke

Marcelle v.d Ven zei

Hoi Tiny, wat heb je toch weer leuke kaartjes gemaakt. Ik kijk elke dag even op je blog om te zien of je alweer iets nieuws hebt. Ik vind het wel leuk om een keer af te spreken om te feubelen, alleen de vraag wanneer, een keer 's nachts ofzo.
Gr Marcelle

Elly zei

Ik vind hem weer prachtig hoor. Super leuk gemaakt!

groetjes, Elly

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterend!!!!!!!

groetjes jolande

Kaartenkraam zei

Wat een prachtige stempels heb je gebruikt! En natuurlijk vind ik de hele kaart schitterend, die kaarsjes heb ik ook, ze zijn zo leuk! Wat voor kleur stempelinkt heb je gebruikt zo mooi zowel voor de tekst als voor de ornamenten.

groetjes van Ank

Cobie zei

Wat een prachtige en sierlijke creatie, Tini !!

groetjes Cobie

Adrie zei

Mooi Tini , je hebt er echt werk van gemaakt.
Ook de kleuren zijn prachtig.
Groetjes Adrie