Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Woorden kunnen de leegte niet vullen.....

Ik kwam er achter dat ik geen één condoleance kaart meer had, dus die heb ik maar eerst eens gemaakt, meestal vinden mensen het toch mooi om zo een kaart te krijgen, ik heb er natuurlijk niet teveel tierelantijntjes op gedaan.
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Scrappapier van Black en White
Creatable:branch forest, Open Flower Trendy
S4-291 Nestabilities Labels Fifteen
S5-034 Shapeabilities Parisian Accents
Takjes en blaadjes zijn van Crealies
De tekst heb ik eerst geprint op het label en daarna uitgestanst.

Fijne dag verder.

Groetjes Tini


12 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Een prachtige condoleancekaart Tini. Deze kaarten maken en versturen liever niet... Maar het wordt juist dan gewaardeerd dat er mensen zijn die de moeite voor je nemen om zo'n kaart te maken.
Groetjes Tineke

janet zei

hoi tini,
'k zie dat je je nieuwe nestie gelijk in gebruik genomen hebt!
je kaart is mooi geworden hoor, ik vind een zelfgemaakte condoleancekaart toch vaak mooier dan een gekochte juist omdat er een persoonlijke noot aan zit.
groetjes,
janet

Hannie Stoel zei

Heel mooi Tini,

groetjes, Hannie

Caroline zei

Heel mooi condoleance kaartje!! Vind ik altijd moeilijk om te maken. Ben altijd bang dat hij teveel tierelantijntjes heb!

Groetjes Caroline

Marlies zei

Een hele mooie, stijlvolle kaart Tini!
groetjes, Marlies

Thea zei

Prachtige kaart Tini.

Groetjes Thea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige condoleance kaart heb je gemaakt,

groetjes jolande

Tinie zei

Hij is erg mooi geworden!! Mooi papier heb je gebruikt. Het is altijd moeilijk om zo'n kaart te maken maar dit is mooi!
groetjes Tinie

Lenie Hempen zei

Hoi Tiny

Een prachtig kaartje.
Helaas moet je ze wel eens versturen.


Gr Leny Hempen

Cobie zei

Een hele mooie kaart, Tiny!

groetjes Cobie

Noriko zei

Ho Tini,

Ik vind het een prachtig kaartje.
Heel stijlvol en ingetogen.
Prachtig!!

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blospot.com

Corrie zei

Wat een mooi en stijlvol kaartje Tine
Groetjes Corrie