Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Paarse Kerstkaart

De Kerstkaarten gaan nu komen! Ik zal wel moeten als ik ze allemaal een zelfgemaakte kaart wil sturen!
Deze is nog een beetje eenvoudig maar ik moet er nog een beetje inkomen na de vakantie.
Ben aan de slag gegaan met de nieuwe creatables, ze zijn weer leuk, er zullen er nog heel wat volgen.
Ik had ook nog een swirl van Cheery lyn gebruikt, die is echt heel mooi!
Fijne dag

Groetjes Tini

8 opmerkingen:

Noriko zei

Hoi Tiny,

mooi kaartje heb je gemaakt.
Ik heb zelf ook al met de creatables gewekrt.
ze zijn erg leuk.
Ik heb er alleen een contra kleur papier achter gedaan.
Dan vind ik ze zelf iets meer spreken.
Heb het malletje op papier gelegd en omtrokken uitgeknipt en erachter geplakt.
Geeft een leuk effetct.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Tineke van der Linden zei

Mooie kerstkaart!
Ik moet ook nodig met de kk verder...
Groetjes Tineke

Marlies zei

Een hele mooie Kerstkaart met mooie details! Ik zal ook onderhand moeten beginnen met de kerstkaarten maar heb er niet echt veel zin in.
groetjes, marlies

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterend kerstkaartje heb je gemaakt, leuk gedaan zo met de creatables.

groetjes jolande

Frosien zei

Leuke kaarten heb je gemaakt Tiny, die kerstklokken zijn schitterend, ook de kaart van gisteren vind ik prachtig. Je hebt de kaarten leuk afgewerkt. Groetjes Frosien

Hannie Stoel zei

Een prachtige kaart Tini,

groetjes, Hannie

Lenie Hempen zei

Hoi Tiny

Wat een schitterende kaart.
Echt super lief en mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

Tinie zei

Mooie kaart Tini!! Mooie kleuren en mooi zijn ze die nieuwe creatables!
groetjes Tinie