Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Nog een babykaartje...

Ik heb toch weer een baby kaartje gemaakt, ik kwam dit plaatje nog tegen op mijn Pc, ik vond het zo leuk, dus ben ik gister weer aan de slag gegaan.
Het plaatje heb ik ooit van Internet gehaald, dit heb ik uitgestanst met een Nestabilitie, daarachter zit een nieuwe disignable, ik vind alleen jammer dat de binnenkant er niet uitgestanst wordt, als je dat wil moet je weer zelf gaan snijden, voor deze kaart was dat niet nodig.
Ik heb voor het labeljte het plaatje heel klein gemaakt en daarboven de tekst in Word uitgeprint, vervolgens uitgstanst met een Creatable, verder wat opgeleukt met wat vlindertjes enz.
Dat was het weer even, we gaan vanmiddag tot dinsdag naar de Steeg naar het NK dressuur, ik heb een passe-partout voor het hele weekend, er is ook een kasteelfair, dus ga ik eens lekker leuke dingen kijken en kopen.

Alvast voor iedereen een fijn en goed Pinksterweekend toegewenst.

Gr. Tini

5 opmerkingen:

Noriko zei

Hoi Tini,
Enig kaartje heb je gemaakt.
Mooi van kleur, super!!
En wat een leuk detail om het plaatje te verkleinen voor op het label.
Heel veel plezier, geniet ervan!!
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Tineke van der Linden zei

Een supermooie babykaart Tini!!! Lief plaatje en mooi is ook deze designable.
Groetjes Tineke

Lenie Hempen zei

Hoi Tini

Wat een snoes van een kaartje.
Heel lief van kleur.
Echt schitterend mooi gemaakt.

Gr Leny Hempen

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heel mooi kaartje, mooie randen en heel mooi geémbost.
fijne dagen.

groetjes jolande

Marlies zei

Een super schattige kaartje, heel chique met de embossing!
Fijn weekend
groetjes, Marlies