Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Alweer Caketjes....

Ik had een aantal caketjes uitgestanst bij mijn vriendin, toen zag ik deze kaart ook in de H&H staan, dus die kon ik er precies voor gebruiken, ik heb hem inmiddels ook zelf aangeschaft, dus ik kan naar hartelust aan de gang.
Het scrappapier is van Eline Old fashion roze. de rest spreekt voor zich.

Ik wil jullie hartelijk danken voor de reacties die ik iedere keer weer krijg, ik lees ze met plezier.

Gr. Tini

8 opmerkingen:

Ingrid zei

wat een mooi kaartje is dit
om op te vreten:)
groetjes Ingrid

Frosien zei

Die cupcakejes zijn erg mooi, misschien ook leuk om mee te doen met de challlenge van Double Dutch, ze vragen om een kaart met een recept. Hier is altijd wel wat van te maken. Groetjes Frosien

Riet zei

Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt Tini.

Liefs Riet.

Elly zei

Super schattig kaartje.

groetjes, Elly

Adrie zei

Ziet er heerlijk , maar vooral heel mooi uit Tiny.
Groetjes Adrie

Hannie Stoel zei

Deze kaart is helemaal geweldig.

groetjes, Hannie

Tineke van der Linden zei

Mmmm..heerlijk zien de cupcakejes eruit!!! Je kaartje is schitterend...
Groetjes, Tineke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke kaart, heel mooi.

groetjes jolande